Cumartesi, Eylül 06, 2014

Ücretsiz Spotify Kullanıcıları İçin Küçük Bir Hile...


20 milyonun üzerinde şarkıya sahip kütüphanesiyle ülkemizde de yasal hizmet veren Spotify ile ilgili ilginç bir ipucuna rastladım. Denedim ve çalıştığını görünce burada da paylaşmaya karar verdim.

Spotify dan ücretsiz olarak yararlanıyorsanız Android cep telefonunuzdaki spotify uygulamasında, şarkı arama sonuçlarından istediğiniz şarkıyı çalamazsınız. Sadece listeden rastgele çalma yapmanıza izin verir. Ancak nedense hem iOS hemde Android tablet uygulamasında böyle bir kısıtlama yok.

Bi arkadaş, "Ben bu telefondaki uygulamayı tablette çalışıyormuş gibi kandırabilir miyim acaba?" diye düşünmüş ve TabletMetrics diye bir modül yazmış. Buradan indirebilirsiniz. Modül diyorum çünkü Android telefona kurulan Xposed Framework üzerinde çalışan bir modül bu. Modül sadece uygulamayı kendisinin bir tablette çalıştığını sanacak şekilde kandırıyor.

Telefonunuza Xposed Framework kurabilmek için önce root yetkisine sahip olmanız lazım. Sonrası çocuk oyuncağı. Xposed Framework hazırsa modül kurmanız 2 dakikalık iş.

Artık istediğiniz şarkıyı çalabilirsiniz.

Kaynak : wonderhowto.com

0 comments:

Yorum Gönder